فروش یخساز صنعتی- قیمت یخساز صنعتی

ماشين ظرفشويي صنعتي تجهيز گستر

فروش یخساز صنعتی- قیمت یخساز صنعتی
سازنده یخ ساز حبه ای- مزایا یخ ساز حبه ای
قیمت یخساز پودری
سازنده ماشين ظرفشويي صنعتي
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فروش یخساز صنعتی- قیمت یخساز صنعتی

یخ ساز صنعتی چیست؟

اکثر آشپزخانه های صنعتی از تجهیزاتی استفاده می کنند که به کار های آن ها نظم و سازماندهی می بخشد و هم سرعت عمل آن ها را بیشتر می کند. این تجهیزات یا بهتر است بگوییم تجهیزات آشپزخانه صنعتی با هدف و تکنولوژی های جدید سرعت کار و فرآیند آشپزخانه صنعتی را افزایش می دهد. تجهیزات آشپزخانه صنعتی اقسام گوناگونی دارد از تجهیزات پخت و پز گرفته تا تجهیزات نگهداری مواد فاسد شدنی مانند یخچال ها و... که برای راندمان بالا و بهینه سازی استفاده می شوند. یخ ساز صنعتی از جمله لوازم آشپزخانه صنعتی است که کاربرد آن مشخص کاملا مشخص است.

کاربرد یخ ساز صنعتی:

همانطور که از نام آن مشخص است دستگاهی است که می تواند یخ را تولید کند. این دستگاه می تواند جبران کمبود یخ شما را در رستوران یا آشپزخانه صنعتی رفع نماید و با مقدار تولید زیادی که یخ فراهم می شود دیگر نیازی به روش های قدیمی و.. نمی باشد. از این دستگاه ها در رستوران، فست فود، کافی شاپ، هتل، بیمارستان و... استفاده می شود.

انواع یخ ساز صنعتی:

نیاز و خواسته های مختلف در هر رستوران و آشپزخانه صنعتی موجب شده است تا سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی آن ها را در انواع و طرح های مختلف طراحی کنند. با این حال هر کدام از تجهیزات استفاده شده در رستوران و هتل و... نیز سبک و انواع مختلفی دارد که یخ ساز پولکی، قالبی، حبه ای، پودری جزء انواع یخ ساز صنعتی است.

یخ ساز های صنعتی از چه اجزایی تشکیل شده اند؟

یک یخ ساز صنعتی با بدنه و ساختار استیل از قطعاتی نظیر کمپرسور، کندانسور، اوپراتور، سنسور های زمان و دما و.. تشکیل شده اند. علت اینکه در ساخت بدنه آن ها فقط از استیل استفاده می شود این است که برای تولید یخ از آب زیادی استفاده می شود که می تواند به مروز زمان به ساختار دستگاه آسیب برساند و اگر بدنه آن به غیر از استیل از هر نوع ماده دیگری ساخته و طراحی می شدند، قطعا عملکرد و مقاوم ضعیف داشتند و در اثر تماس با آب دچار خوردگی و زنگ زدگی می شدند.

مزایا و ویژگی های یخ ساز صنعتی:

همانگونه که گفته شد یخ ساز صنعتی برای تهیه یخ به میزان بالا استفاده می شود و این می تواند مهم ترین مزیت این دستگاه به حساب آیند چرا که اغلب رستوران ها، کافی شاپ ها و... به یخ نیاز خواهند داشت و با وجود هر نوع از آن به نیاز آن ها به یخ تامین می شود.

یکی از دلایل استفاده از آن ها مقرون به صرفه بودن است به این معنی که مصرف آب و برق بسیار کم است و بر خلاف تصور اشتباه بعضی از افراد برای تولید مقدار زیادی از یخ، آب اندکی استفاده می کند.

شما می توانید از یخ هایی که با یخ ساز صنعتی تولید می شود برای نوشیدنی و آبمیوه اثر خنک سازی دارند و یا در موارد درمانی استفاده از آن ها بسیار رایج است. شما نمی توانید از یک یخ بی کیفیت برای خنک کردن نوشیدنی و آبمیوه خنک استفاده کنید، چرا؟ کاملا مشخص است که مشتریان شما برای نوشیدن آبمیوه های با کیفیت و خوش طعم، خنک هزینه می کنند و با تهیه نوشیدنی با کیفیت پایین و عدم بهداشت سبب نارضایتی از کسب و کار شما می شود وبدین گونه مشتریان خود را از دست خواهید داد. اینکه شما از یک یخ ساز صنعتی استفاده کنید در وهله اول یخ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به جزء آن بهداشت نیز رعایت می شود. بهداشت شامل: رنگ، طعم و مزه آن است که باعث می شود نوشیدنی آماده شده با کیفیت بالا و طعم خوبی ارائه شود.

اینکه چرا بر استفاده و خرید یخ ساز های صنعتی در رستوران ها و... دائما توصیه می شود، می تواند به علت زمان کم تولید یخ باشد. اگر در رستوران شما یخ به پایان برسد و یک یخ ساز صنعتی در دسترس نباشد، از چه راه هایی برای تامین یخ اقدام می کنید؟ سعی می کنید تا آب در فریزر منجمد شود یا مسافت طولانی را برای تهیه یخ طی می کنید؟ آیا این راهکار ها برای تهیه یخ آسان است و مدت زمانی را که می توانید برای کار های دیگر انجام دهید را از دست خواهید داد. شما با این شیوه ها نه تنها زمان خود را از دست خواهید داد بلکه کار های سخت و خسته کننده است. برای راحتی و نظم بخشیدن و برنامه ریزی، استفاده از یخ ساز صنعتی بهترین راه حل است نه به زمان زیادی برای تولید آن احتیاج است نه طی کردن مسافت طولانی و عاری از هر گونه آلودگی است. با این وجود می توان گفت ک همیشه یخ به اندازه نیاز در دسترس خواهید داشت. با این حال، در حال یخ ساز صنعتی می تواند تأثیر مثبتی بر کارمندان و به طور کلی کسب و کار شما داشته باشد، بسیار مهم است.

نکات مهم برای نگهداری یخ ساز صنعتی در شرایط عالی:

تعمیر و نگهداری منظم تضمین می کند دستگاه شما دارای عملکرد خوب و طول عمر بالایی است در ادامه موارد مهم برای افزایش راندمان و طول عمر آن ها آمده است.

تمیز کردن منظم ضروری است:

فراموش نکنید که یخ ساز را با پاک کردن سطوح خارجی و داخلی آن با محلول های تمیز کننده تمیز نگه دارید. اغلب، شرکت ها فرمول های توصیه شده خود را برای تمیز کردن کامل یخ ساز ها ارائه می دهند. حتما این دستورالعمل ها را دنبال کنید. تمیز کردن این دستگاه ها حداقل دو بار در هفته و تمیز کردن عمیق ماهیانه باکتری ها و لجن ها را از بین می برد.

از فیلتر آب استفاده کنید:

ناخالصی های موجود در منبع آب بر کیفیت یخ تأثیر می گذارد و همچنین طول عمر یخ ساز صنعتی را کاهش می دهد. برای حذف این عامل تخریب کننده می توانید از یک فیلتر آب بر روی دستگاه خود استفاده نماید.

نکاتی که باید قبل از خرید یخ ساز صنعتی رعایت کنید:

در ادامه چند نکته مهم وجود دار که باید برای خرید یخ ساز صنعتی به خاطر داشته باشید تا بتوانید در پی جست و جوی آن انتخاب مناسبی داشته باشید.

در مورد نوع آن تصمیم بگیرید:

همانطور که گفته شد یخ ساز صنعتی اشکال و سبک های مختلفی دارد که با عملکرد تقریبا مشابه می توانند یخ مورد نیاز شما را تهیه کنند با این حال انتخاب یخ ساز صنعتی که نوع مناسب یخ را تولید می کند برای کسب و کار شما ضروری است.

اندازه مناسب را انتخاب کنید:

این محصولات در اندازه های مختلفی تولید می شوند و میزان ابعاد آن ها به نیاز مشا بستگی دارد. مطمئن شوید که مقدار فضایی که در محل استقرار دارید را تخمین زده و مقدار یخ مورد نیاز خود را در گرم ترین و شلوغ ترین روز کاری خود محاسبه کنید

فراموش نکنید که الزامات برق را بررسی کنید.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو یخ ساز صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. یخ ساز صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخ ساز صنعتی، فرآیند تولید یخ ساز صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت یخ ساز صنعتی، به وبسایت یخ ساز صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد